רשומות

מציג פוסטים מתאריך ינואר 20, 2017

זירת הידוענים - תפיסות זהות

תמונה
רומנטיקה כצרכנות הגדרה: יחסים רומנטיים כבחירה מושכלת בין אפשרויות (כמו שבוחרים בסופר, בחינה של מאפיינים מול דרישות). בשנים האחרונות קיימות יותר ויותר תכניות היכרות אשר מטרתן הינה לשדך בין כמה שיותר זוגות. כל אחד או אחת מהמשתתפים בתכנית מגיע עם 'רשימת דרישות' מבן או מבת הזוג ממש כאילו הוא עושה רשימת קניות לסופר. בעבר אנשים היו מכירים בדרכים ספונטניות, דרך חברים, יציאות משותפות וכו'. מאז התפתחות הטכנולוגיה ההיכרויות הכי נורמטיביות לכאורה הן דרך הרשתות החברתיות השונות. בנוסף לרשתות החברתיות הומצאו אפליקציות ואתרים שמטרתם היחידה היא לשדך בין אנשים. איך זה עובד? כל אדם שנרשם מוסר למערכת 2 סוגים של פרטים: (1) פרטים אישיים (שם, גיל, מקום מגורים), תכונות אופי וכו'. (2) העדפות בבן או בבת הזוג, מה אני מחפש מבחינת אופי ומראה וכו'. יצרני התכניות לקחו את סוג ההיכרויות הזה צעד אחד קדימה והחליטו לתעד מהלך היכרות מסוג זה. איך זה מתנהל? כל תכנית כזו מתחילה בתעודת זהות של המשתתפים ממש כמו שאלון הרשמה. קודם, כל אחד מספר על עצמו ולאחר מכן מה הוא מחפש בבן א...