רשומות

מציג פוסטים מתאריך ספטמבר 12, 2017

זירת הפרסומות מטלה

זירת הפרסומות מפרסם המוצר בוחר באיזו דרך הוא רוצה למשוך את תשומת הלב של הצרכן וכך בוחר כיצד ישפיע על יחסם, עניינם או רגשותיהם כלפי המוצר. לשם כך יש לו 2 אופציות: פניית מסר רגשית- בפנייה רגשית המוען בפרסומת מנסה למכור לנו את המוצר בעזרת הצגה רגשית של המוצר. בבחירה בפנייה זו המון מבין שהיתרון של המוצר שלו שייך לחווית השימוש או לתועלת הרגשית, שהמוצר והשימור בו מוביל. בגישה זאת המטרה היא להשאיר אצל הנמען רושם חיובי על המוצר שיוביל בשלב מאוחר יותר לקניית המוצר. בפרסומת עם פנייה רגשית נראה שימוש רב בהומור ומוזיקה נעימה לצד שימוש בהפחדה ובסיסמאות שיפנו לרגש שלנו. דוגמה לפרסומת רגשית: פרסומת לחטיף ביסלי פרסומת זו היא פרסומת רגשית מכיוון שלא מוצג בה שום הסבר עובדתי על המוצר ואין הרחבה על המוצר, יתרונותיו, רכיביו וכו'. קיים בה מסר הומוריסטי שמעורר את תשומת הלב של הצופה בפרסומת. יש ניסיון להרשים, ללמד ולשכנע את הצרכן לא דרך השכל אלא באמצעות עוררות רגשית כמו: התפעלות, צחוק, הנאה וכו'. המטרה המרכזית של הפניה הרגשית היא למשוך את הצופה, לעניין אותו, ליצור תדמית ייחודית למוצר ול...