רשומות

מציג פוסטים מתאריך ספטמבר 22, 2017

ייצוג נשים בפרסומות

תמונה
ייצוג נשים בפרסומות           נשים וגברים מוצגים באופן בלתי שוויוני בפרסומות השונות. ניתן לראות כי בפרסומות עולים סטריאוטיפים רבים כמו: נשים עובדות מחוץ לבית רק לעיתים נדירות, הגברים מתייחסים לנשים כאל אובייקט מיני או כחלק נפרד מהבית. הן נראות בעיקר בפרסומות למוצרים כמו חומרי ניקוי, מזון, תכשירי יופי, תרופות, ביגוד וכו'. לעומת זאת, הגברים נראים בעיקר בפרסומות למכוניות, טיולים, משקאות אלכוהוליים, מוצרי טבק, בנקים, מוצרי תעשייה, עסקי שעשועים וחברות עסקיות. פרסומת תפוזינה: https://www.youtube.com/watch?v=bIsaoc56H_E גובה- האישה היא הגבוהה ביותר בפרסומת, הגבר הוא זה ששואל את השאלות והיא רק עונה לו. מגע נשי- האישה בפרסומת לובשת מכנסי שורט ג'ינס וחולצה לבנה שקופה, במהלך הפרסומת כאשר היא מגיעה לים, הגברים בחוף נועצים בה מבטים וכביכול מזהים אותה רק כאשר גופייתה נרטבת, הופכת לשקופה וחזייתה נחשפת. המשפחה- אין. ציות- האישה הלבושה בבגדים חשופים ומינימאליים מנסה למכור את המוצר באמצעות מיניות, קיימת התייחסות רק למראה החיצוני. נ...